Sabtu, April 17, 2010

Awek Bertudung Dirogol,Diraba

Apa sudah terjadi dengan remaja zaman sekarang?!Tak cukup ke awek cun kat Malaysia ni,sampai awek bertudung,yang menutup aurat pun telah diraba,dirogol dan gambarnya kejadian sadis itu diambil!!!





Ni pula gambar awek beromen dengan bf,tapi awek ini bertudung!!!

Selasa, Mac 09, 2010

Ahad, Mac 07, 2010

Siapa bilang gadis melayu tak menawan?


Siapa bilang gadis melayu tak menawan???Ini dia gambr2 awek melayu kita


Awek nerd yg seksi


Ni gambar awek melayu paling seksi yang pernah aq tengok.Aq chop warna pink sebab boob dia besar gila!!!Gaya yang rambut panjang pakai sluar warna maroon tu pown terer gak sebab dia lucutkan sluar dia.Yang no 2 dari kanan tu nampak mcm budak2 lagi.Yang seluar jeans 2 plak pandai menonjolkan buah dadanya dngn duduk mengiring...

Sabtu, Februari 27, 2010

Sabtu, Februari 20, 2010

Vanessa Hudgens & Zac Effron di pantai










Vanessa Hudgens,pelakon High School Musical uncesored!!!


Vanessa Hudgens,pelakon filem muzikal Disney telah menghampakan peminat2nya
apabila gambar bogelnya tersebar di internet


 


Petikan dari laman web http://www.metro.co.uk/:

In September 2007, she said: "I want to apologise to my fans, whose support and trust means the world to me. I am embarrassed over this situation and regret having ever taken these photos."




However, it is now claimed an old set of pictures, that were reportedly taken before the previous set of images, are set to emerge on the web.

.A source said: "She learned her lesson. She hasn't done anything like that since the first ones came out. These new ones are actually old."



Hudgens will soon be gracing the red carpet in LA for the premiere of her new movie Bandslam but it is claimed she will not speak about the photos.



The source added: "She's not going to answer any questions about them there either. She said what she had to say about taking nude photos."

Khamis, Februari 18, 2010

Zarina Ann Julie bogel!!!


Anak pontianak mengganas lagi.Selepas gambar seksinya di pantai tersebar,Zarina Ann Julie mengganas lagi dengan gambar bogelnya bersama boyfriend!!!




Anak Pontianak Mengganas!!!


Anda tentu kenal pelakon Anak Pontianak,Zarina Ann Julie,bukan??Dia seorg yg cantik,seksi & berbakat besar dalam lakonan




Namun malangnya,dia sngt suka bersosial & gmbr sosialnya telah tersebar di internet.Marilah kita sama2 menghayati gmbr ini






Zizzie Ezette yg kemaruk baju tido

1 je komen...seksi!!!!

Personaliti TV3 yang mana satu agaknya???

Siapa agaknya orang di dalam gambar ni???Teka,jangn x teka!!!

Oh Jessica Alba...

Jejaka jambu sangat suka pada Jessica Alba.Bukan shj mempunyai muka yg cantik,malah juga sangat seksi.Kalaulah dia bley menjd gf Jejaka Jambu/JJ ni kan bgus...